Рекламна галузь з кожним роком набуває все більшого значення, адже вона не тільки відображає все, що відбувається на ринку України, а й дає величезну кількість робочих місць. Через це проведення спеціалізованої виставки є справою.
Виставка REX-2004, яка проходила вже восьмий раз, - це визначне явище серед величезної кількості київських подій. Це своєрідне свято українських рекламістів, які рік у рік збираються у вересні, щоб дізнатися про останні новини в галузі реклами та засобів масової інформації, обговорити важливі питання, зустрітися зі своїми клієнтами, знайти нових ділових партнерів тощо.
На офіційному відкритті виставки 14 вересня взяли участь заступник голови Комітету Верховної Ради України з питань свободи слова та інформації Сергій Петрович Гмиря, завідувач сектору виставкової діяльності і реклами Кабінету Міністрів України Ян Анатолійович Попов, начальник управління Державного комітету України з питань технічного регулювання та політики споживачів Ольга Петрівна Соколова, голова Союзу рекламістів України Михайло Іванович Старощук, головний редактор журналу "Маркетинг і реклама" Євген Вікторович Ромат, перший проректор Інституту реклами Сергій Миколайович Ліфінцев, президент компанії "Євроіндекс" Валерій Олександрович Пекар та інші шановані особи.
Як і завжди, REX зібрав не лише багато учасників, а й відвідувачів, яких за дні виставки було більше 17 тисяч, і яким, як завжди, було цікаво дивитися і на вже традиційні заходи та події, і на те, що було вперше.
Цього року компанія "Євроіндекс" запропонувала відвідувачам певні нововведення, що стосуються як організаційної частини виставки, так і її структури. Наприклад, реєстрація відвідувачів проходила в спеціальному наметі на вулиці біля входу. Хоча можна сказати, що з огляду на восьмирічний вік виставки REX і її досвід, організація процесу реєстрації могла б бути проведена значно краще. Доводилося з півгодини стояти в натовпі, щоб отримати диск, каталог, усю потрібну інформаційну продукцію і бейдж, без якого на виставку не потрапиш, навіть маючи запрошення. Пощастило лише тим, хто зареєструвався по Інтернету заздалегідь, тому і зміг отримати бейдж-перепустку на виставку без зайвих проблем.
Для зручного пошуку потрібної інформації, експозицій та для ефективнішого використання виставкового часу учасники виставки вперше були поділені на три великі групи:
- рекламно-сувенірна продукція та промоушн-матеріали;
- зовнішня реклама, матеріали та технології для її виготовлення;
- графічні системи та цифровий друк.
Серед цьогорічних новинок виставки - стенди, присвячені мобільним технологіям і мобільним рішенням; товари, які підтримують корпоративний стиль тощо.
На традиційній виставці REXGallery (графічний дизайн) цього року було представлено 300 робіт 42 компаній у галузі графічного дизайну та рекламної фотографії, які брали участь у професійному конкурсі в декількох номінаціях. Крім професійного конкурсу та професійного журі, 296 робіт було подано на оцінювання відвідувачами виставки, які визначили трьох переможців конкурсу "Приз глядацьких симпатій". В оцінюванні взяли участь 1415 відвідувачів виставки. Переможці отримали дипломи від оргкомітету виставки і Союзу дизайнерів України.
Восьма міжнародна виставка реклами принесла відвідувачам і учасникам не лише приємні емоції та нові партнерські стосунки. З огляду на бурхливий розвиток рекламної галузі та прийняття в минулому році оновленого закону про рекламу, оргкомітет виставки оголосив про створення професійного свята. Відтепер
15 вересня - День маркетингу та реклами.
REX І КАНЦТОВАРИ
У галузі реклами канцтовари займають особливе місце. Адже значна частина канцелярського асортименту придатна для створення корпоративного стилю фірм: пишуче приладдя, настільні аксесуари, паперово-білові вироби, папки тощо. Це - перспективна галузь рекламного бізнесу, оскільки фірма, яка виживає в ринкових умовах, збільшується і розвивається, неодмінно захоче створити свій власний стиль. Тому і операторів канцелярського ринку на виставці було багато, і інтерес відвідувачів перевершував усі сподівання. Основний напрям зацікавленості канцелярськими товарами - це вироби під нанесення, в основному - щоденники та щотижневики на 2005 рік, ручки. Було на виставці багато компаній, основна сфера діяльності яких не канцелярія, а рекламно-сувенірна продукція, яка, проте, була представлена все тими ж ручками, чашками, щоденниками, щотижневиками, планнінгами. Це, наприклад, "Бізнес сувеніри", "Будинок сувенірів", "Компанія Еней", "Пента", "Едельвейс" та ін. Усі канцелярщики відзначали високий професійний рівень виставки, наголошували на потрібності такого заходу і просто отримували гарні враження.
джерело: «Канцтовариш»