12 грудня 2009 року в конференц-залі Європейського університету канцелярщики України знову зібрались разом на 10 Міжнародній Конференції УАПКТ.
Конференція тривала протягом одного дня: три сесії – 8 доповідачів.
У цьому році захід відвідало 196 учасників із 90 компаній, серед них 14 нових компаній.
Після закінчення Конференції найстійкіші поїхали до більярдного клубу «Маяк», щоб продовжити спілкування на новорічному банкеті та турнірі з більярду.
ГЕОГРАФІЯ ВІДВІДУВАЧІВ КОНФЕРЕНЦІЇ УАПКТ-2009

А тепер статистика (оцінки за десятибальною системою представлені згідно з результатами анкетування учасників Конференції):
1. «Розвиток стратегічних брендів в умовах рецесії».
Костянтин Одрінський (компанія «Newell Rubbermaid», Київ, Україна).
Тема – 7,5 балів, зміст – 6,4 бали, доповідач – 6,8 балів.
2. «Маркетингові ходи при продажі специфічної торгової марки в умовах кризи».
Сергій Патковський (компанія «Паперовий Змій – Опт», Київ, Україна).
Тема – 8,3 бали, зміст – 5,7 балів, доповідач – 6,2 бали.
3. «Планування ефективних маркетингових заходів».
Юрій Урсой (компанія «Астрея-XXI», Харків, Україна).
Тема – 8,6 балів, зміст – 6,9 балів, доповідач – 6,9 балів.
4. «Організація продажу товарів через Інтернет – з чого почати, як заробити та не втратити».
Сергій Приходько (компанія «OWOX», Дніпропетровськ, Україна).
Тема – 9 балів, зміст – 7,8 балів, доповідач – 8 балів.
5. «Десять найбільш відомих міфів про розкручування сайтів та інтернет-магазинів. Які завдання необхідно ставити перед компанією, що розкручує».
Юрій Швець (компанія IMG «Юла», Київ, Україна).
Тема – 8,8 балів, зміст – 8,7 балів, доповідач – 8 балів.
6. «Інтернет-магазин в канцелярських реаліях».
Дмитро Морозов (компанія «Експрес-сервіс»», Київ, Україна).
Тема – 8,8 балів, зміст – 7,7 балів, доповідач – 7,8 балів.
7. WMS-системи для керування складом».
Юрій Федорець (компанія «Управлінські Технології Логістики», Київ, Україна).
Тема – 7,1 бали, зміст – 7,3 бали, доповідач – 7 балів.
8. «Розвиток на ринку, який змінюється».
Анастасія Кожевнікова (компанія «ACCO вrands», Москва, Росія).
Тема – 7,5 балів, зміст – 6,7 балів, доповідач – 7,5 балів.
За результатами анкетування, загальний рівень проведення заходу був оцінений учасниками на оцінку – 4,2 бали (за п’ятибальною системою).
УАПКТ висловлює щиру вдячність усім спонсорам Конференції:
Спонсорам: ТМ АRNIKA, TM AXENT.
Продуктам: TM ASSISTANT, TM ITEM, TM «ГАММА», КОМПАНІЯМ «АНКОР» ТА «БРІСК».
Технічному спонсору – КОМПАНІЇ «3М УКРАЇНА».
УАПКТ висловлює вдячність компаніям «ОптЕкспрес» та «Newell Rubbermaid» за допомогу в організації реєстрації учасників Конференції.
ДО ЗУСТРІЧІ НА ОДИНАДЦЯТІЙ КОНФЕРЕНЦІЇ УАПКТ-2010»!