main Карта сайта E-mail
Гимнастика Это интересно Новости компаний Новости отросли Статьи Карта сайта Карта сайта Карта сайта Полезные статьи Туры в Италию Создание web-сайтов Хорошие наручные часы - стильный и полезный аксессуар Влияние музыки на человеческий организм
kancport
kancport

ГОЛОВНА НОВИНИ
Новини компаній
Новини галузі
Це цікаво
Експорт Новин
ТОВАРИ ТА ЦІНИ
Прайси
Хіти продажів
Бренди
Хочу придбати
Хочу продати
КОМПАНІЇ
Каталог компаній
Cайти компаній
Топ 20 компаній
Нові абоненти
ПРЕС-ЦЕНТР
Прес-релізи
Статті
Інтерв'ю
ФОРУМ ПРО ПОРТАЛ
Інформація
Карта сайту
Контакти
Рекламодавцю
УАПКТ
Виставка
Конференція УАПКТ
Новини УАПКТ
Спортивні заходи
Зліт УАПКТ
НЕПЛАТНИКИ
Вхід в систему Пошук по сайту

ОПИТУВАННЯ

 
Что может подтолкнуть вас к покупке?
Підсумки
 

 
 


Доповідачі Конференції УАПКТ-2009


25 листопада 2009 року

Тема доповіді: «Розвиток стратегічних брендів в умовах рецесії»
Костянтин Одрінський
регіональний менеджер Україна та Молдова, компанія «Newell Rubbermaid» (Київ, Україна)

Одрінський Костянтин очолює український офіс компанії «Newell Rubbermaid» з 2005 року. Основні завдання: розвиток бізнесу торгових марок DYMO, PAPER MATE, PARKER, ROLODEX, ROTRING, WATERMAN та RUBBERMAID CP на території України та Молдови. Працював менеджером в компаніях KRAFT FOODS, GILLETTE, RECKITT BENCKISER.
Компанія «Newell Rubbermaid» є глобальним виробником і постачальником товарів народного і промислового споживання, які люди використовують там, де вони живуть, працюють та відпочивають. Глобальний офіс – Атланта, США. Штат компанії налічує більше 19 000 співробітників в усьому світі. Глобальні сфери бізнесу: «Офісні продукти» TM PARKER, WATERMAN, QUILL, ROTRING, PAPER MATE, SHARPIE, DYMO, CARDSCAN, MIMIO, ROLODEX, ENDICIA; «Інструменти та промислові товари» ТМ IRWIN, LENOX, BENZOMATIC, RUBBERMAID CP, TECHNICAL CONCEPT; «Товари для дому та сім’ї» ТМ GRACO, TEUTONIA, GOODY, CALPHALON, RUBBERMAID HOME, LEVOROL, KIRSCH, AMEROCK. У 2008 році продажі компанії склали більше ніж 6,5 мільярдів доларів США.


Тема доповіді: «Маркетингові ходи при продажі специфічної торгової марки в умовах кризи»
Сергій Патковський
начальник департаменту продажів компанії «Паперовий Змій – Опт» (Київ, Україна)

Тов «Паперовий Змій – опт» створене в 1999 році. Бізнес починався з організації виробництва бланків, що самокопіюються. Поліграфічна база підприємства постійно оновлюється та розширюється. Сьогодні друкарня ТОВ «Паперовий Змій – Опт» виготовлює широкий спектр поліграфічної продукції – бухгалтерські бланки та книги, бланки, що самокопіюються, рекламні листівки і буклети, книги.
Підрозділи дистрибуції та оптових продажів ТОВ «Паперовий Змій – Опт» реалізують через мережу партнерів по всій території України бланки, зокрема – суворої звітності, офісний папір, офісне приладдя і канцелярські товари.  
ТОВ «Паперовий Змій – Опт» займає лідируючі позиції на ринку витратних матеріалів для струменевого і лазерного друку – фотопаперів, полотен, плівок, матеріалів, що самоклеються, картриджів для друку, виступає дистрибутором торгових марок Lomond, Avery, Skyhorse. 
ТОВ «Паперовий Змій – Опт» - постачальник сучасних рекламних технологій, устаткування і витратних матеріалів, які вживаються в рекламі. Висококваліфіковані фахівці забезпечують інтеграцію готових бізнес-рішень і повну технологічну та консультаційну підтримку клієнтів.


Тема доповіді: «Планування ефективних маркетингових заходів»
Юрій Урсой
генеральний директор ТОВ «Астрея-XXI» (Харків, Україна) 

Урсой Юрій Анатолійович народився в м. Лисичанську Луганської обл. Закінчив Харківський авіаційний інститут, але при цьому продовжує самоосвіту і на даний момент закінчує навчання у Відкритому британському університеті (The Open University Business school) по програмі МВА. В 2003 році створив ТОВ «Астрея-ХХІ», яке на сьогоднішній день є одним з лідерів на ринку електроніки з оптового продажу цифрової техніки – калькуляторів, багатофункціональних годинників, мініметеостанцій, цифрових фоторамок, МР3-, МР4-плеєрів та іншої техніки для дому та офісу. Компанія «Астрея-ХХІ» - ексклюзивний офіційний представник TM ASSISTANT в Україні, Росії, країнах СНД, має широку дилерську мережу в країнах Європи (Болгарія, Румунія, Польща, Німеччина та багатьох інших). Продукція TM ASSISTANT багато разів перемагала на конкурсах, завоювала звання «Продукт року», «Кращий канцелярський продукт», а компанію «Астрея-ХХІ» відмічено дипломом за підтримку та внесок в розвиток шкільної освіти від Прем’єр-міністра Юлії Тимошенко.
TM ASSISTANT – це, перш за все, зручність у різних сферах життя та напрямах діяльності.


Тема доповіді: «Організація продажу товарів через Інтернет – з чого почати, як заробити та не втратити»
Сергій Приходько
менеджер по роботі з клієнтами OWOX, компанія «OWOX» (Дніпропетровськ, Україна)

Компанія «OWOX» успішно працює на ринку електронної комерції України 7 років і спеціалізується на розробці сучасних інтернет-магазинів. Серед клієнтів компанії: «Київстар», «Інтерпайп», «Агросоюз», «Домотехніка», «Яндекс.Гроші».


Тема доповіді: «Десять найбільш відомих міфів про розкручування сайтів та інтернет-магазинів. Які завдання необхідно ставити перед компанією, що розкручує»
Юрій Швець
директор компании IMG «Юла» (Київ, Україна)

Компанія IMG «Юла» працює більше 4 років та займає позицію помітного та
вагомого гравця на українському інтернет-ринку.
Ми надаємо повний комплекс рекламних послуг в інтернеті:
- створення сайтів,
- розкрутка сайтів,
- контекстна реклама: Google, Yandex, Begun, Meta.
Завдяки високому професіоналізму кожне рішення компанії – це результат
активного використання новітніх технологій та аналізу маркетингових і
медійних досліджень.


Тема доповіді: «Інтернет-магазин в канцелярських реаліях»
Дмитро Морозов
директор СП«Експрес-сервіс»» (Київ, Україна)

Морозов Дмитро Анатолійович за професією радіоінженер.
Компанія працює на ринку обслуговування офісів з 1996 року (початкова назва – ПП «Модіан»), тобто одна з перших на цьому ринку. Перший каталог компанії вийшов у 2007 році. Інтернет-магазин був створений теж в числі перших, в 2004 році.


Тема доповіді: «WMS-системи для керування складом»
Юрій Федорець
директор компанії «Управлінські Технології Логістики» (Київ, Україна)

Спеціалізація: операційний аудит складської логістики і дистрибуції, моделювання складських операцій, розробка та реінжиніринг бізнес-процесів у сфері складської логістики і взаємодії між службами логістики та іншими підрозділами підприємств, організація складської логістики з «нуля», організація проектування, будівництва та запуску в експлуатацію висококласних складських комплексів. 
Досвід роботи:
• Дванадцятирічний досвід роботи в логістиці.
• Керування на загальнонаціональному рівні складською логістикою та дистрибуцією в провідних міжнародних та українських логістичних і виробничих компаніях. Організація будівництва розподільних центрів і складських комплексів.
• Проведення консалтингів і логістичних аудитів, розробка і впровадження нових стратегічних завдань, логістичних схем, систем операційної взаємодії між підрозділами компаній.  
Компанія «Управлінські Технології Логістики» (www.ukrlog.com.ua) спеціалізується на наданні послуг з логістичного консалтингу – весь спектр функцій і завдань логістики на підприємстві: планування і керування запасами підприємства, транспортування продукції, організація складів, складське зберігання продукції, стратегічне керування логістикою на підприємстві.
В процесі надання логістичних послуг і проведення консалтингових логістичних проектів компанія співробітничає з різними постачальниками складського устаткування та інформаційних систем.
Основним партнером компанії по системах керування складом і засобам автоматизації складських процесів є фірма Equinox Europe: http://www.equinoxlt.com/ru.  
Спільний в Україні продукт, що представляється – це одна з кращих систем керування складом  WMS Vision.
«Управлінські Технології Логістики» і компанія Equinox Europe мають досвід успішної реалізації і впровадження консалтингових і системно-інтеграційних проектів в різних галузях економіки і сферах бізнесу.
Докладніша інформація – на сайтах компаній.


Тема доповіді: «Розвиток на ринку, який змінюється»
Анастасія Кожевнікова
голова представництва «ACCO Brands в Росії та країнах СНД» (Москва, Росія)

Acco Brands – найбільший світовий виробник товарів для офісу зі 100-річною історією розвитку.
Сьогодні загальний штат ACCO Brands - приблизно 8 000 співробітників. Об'єм продажів за 2008 рік склав ,9 млрд. доларів, з яких 28% доводиться на Європу.
Головний офіс знаходиться в Лінкольнширі, штат Ілліноїс, США.

Продукція Acco Brands продається більш ніж в 100 країнах світу. 900 мільйонів людей щорічно використовують продукцію Acco Brands.

Acco Brands пропонує:
GBC: палітурні машини та ламінатори, витратні матеріали до них. За допомогою даної продукції Ви зможете оформляти документи (доповіді, реферати, дипломні роботи, договори та ін.) професійно і красиво.
Rexel: шредери (знищувачі документів), дироколи, степлери, теки, настільні лотки і набори. Rexel гарантує не тільки якість продукції, але й пропонує цікаві дизайнерські рішення.
Nobo: продукція візуальної комунікації (дошки, фліпчарти, проектори, екрани і аксесуари). Саме продукція Nobo допоможе оформити кімнату переговорів, конференц-зал, провести презентацію впевнено і професійно.
Kensington: комп'ютерні аксесуари. Стильні і прості у використанні мишки, адаптери, замки для ноутбуків, сумки та інші аксесуари  Kensington приваблюють своєю функціональністю та сучасністю.

Кожний з брендів є провідним в основних категоріях на світових ринках. У розвиток брендів на протязі  2007/2008 років компанією було інвестовано 14 мільйонів доларів.




Читайте також:

Спонсори Конференції УАПКТ - 2009, 24.11.2009
Конференция УАПКТ-2009 и турнир по бильярду состоятся 12 декабря 2009 года!!!, 02.11.2009
Cхема проїзду, 20.10.2009
Програма Конференції УАПКТ-2009, 20.10.2009
Заявка учасника Конференції УАПКТ-2009, 20.10.2009

Последние новости
Архив новостей


 
 

ХІТИ ПРОДАЖІВ

 
 

 
 

ФОРУМИ

   

 
 

СПИСКИ

 
Учасників ринку: 1186
Хітів компаній: 230
Позицій товару: 2874
Прайсів ZIP: 105
Новин: 16787
Заявок на придбання: 964
Заявок на продаж: 474
Повідомлень у форумах: 2374
Тем у форумах: 209
 

ГОЛОВНА НОВИНИ ТОВАРИ ТА ЦІНИ КОМПАНІЇ ПРЕС-ЦЕНТР ФОРУМ ПРО ПОРТАЛУАПКТ НЕПЛАТНИКИ
:: 2006 -2010 © Українська Асоціація Постачальників Канцелярських Товарів. Всі права захищені.   Створення сайтуСтворення сайту Media5