15 листопада 2008 року в Конгрес-Холі «Президент-Готелю» відбувся традиційний щорічний збір канцелярщиків – IX Міжнародна Конференція УАПКТ.
Конференція тривала протягом одного дня. День був дуже напруженим: три сесії – 8 доповідачів, а після закінчення Конференції найстійкіші поїхали до кафе «Кінокухня», де був вдруге проведений банкет.
16 листопада був проведений турнір з більярду, який став доброю традицією для багатьох канцелярщиків.
У цьому році на Конференцію приїхало 337 учасників із 124 компаній.
У зв’язку з нестабільною фінансовою ситуацією в Україні, кількість учасників зменшилась, не приїхали маленькі компанії.
ГЕОГРАФІЯ ВІДВІДУВАЧІВ КОНФЕРЕНЦІЇ УАПКТ-2008

А тепер статистика (оцінки за десятибальною системою представлені згідно з результатами анкетування учасників Конференції):
1. «Категорійний менеджмент: мистецтво заробляти більше».
Андерсон Оуенс (компанія «3М», Брюссель, Бельгія).
Тема – 9 балів, зміст – 9 балів, доповідач – 9 балів.
2. «Від постачальника-посередника до постачальника-виробника».
Михайло Стаканов (компанія «Папірус Гурт», Вишневе, Україна).
Тема – 7,5 балів , зміст – 7 балів, доповідач – 7,5 балів.
3. «Історія розвитку торговельно-закупівельної групи в Польщі на прикладі компанії
«Бюро Плюс».
Володимир Лещинськи (компанія «Бюро Плюс», Краків, Польща).
Тема – 8 балів, зміст – 8 балів, доповідач – 8,5 балів.
4. «Оперативна реакція операторів ринку на ринок, який змінюється в умовах кризи».
Вадим Чернець (компанія «Стратегічне партнерство», Київ, Україна).
Тема – 9,5 балів, зміст – 8 балів, доповідач – 8 балів.
5. «Психологічні аспекти клієнтської поведінки».
Катерина Пак (компанія «А1», Москва, Росія).
Тема – 9 балів, зміст – 9 балів, доповідач – 9 балів.
6. «Огляд тенденцій розвитку канцелярського роздрібу. Формула «Канцтовари+?» – нові формати взаємодії зі споживчим ринком».
Костянтин Румянцев (компанія «Лікор, Сиктивкар, Республіка Комі, Росія)
Тема – 8,5 балів, зміст – 8 балів, доповідач – 9 балів.
Андрій Геймбух (компанія «Діловий Стиль», Нижній Тагіл, Росія).
Тема – 8,5 балів, зміст – 8,5 балів, доповідач – 8,5 балів.
7. «Планування по цілях як один із засобів підвищення ефективності організації».
Юрій Урсой компанія «Астрея-XXI», Харків, Україна).
Тема – 8 балів, зміст – 7,5 балів, доповідач – 7,5 балів.
За результатами анкетування, загальний рівень проведення заходу був оцінений учасниками на оцінку – 4,5 балів (за п’ятибальною системою).
УАПКТ висловлює щиру вдячність всім спонсорам заходу:
Генеральному спонсору - TM SHRED MARK.
Спонсорам: ТМ AXENT, ТМ KOH-I-NOOR, ТМ FELLOWES, ТМ EXPERT, КОМПАНІЇ «ПОЛІГРАФІЧНІ СИСТЕМИ».
Продуктам: ТМ ASSISTANT, ТМ PAPER MATE, TM LUXOR, TM ГАММА, ТМ AQUELLA, КОМПАНІЇ «БРІСК», ХОЛДИНГУ «ПАПІРУС».
Генеральному інформаційному спонсору – РЕДАКЦІЇ ЖУРНАЛУ «КАНЦТОВАРИШ».
Генеральному інформаційному партнеру – ВИДАВНИЦТВУ «КАНЦЕЛЯРСЬКІ СПРАВИ».
Технічному спонсору – КОМПАНІЇ «3М».
УАПКТ висловлює вдячність TM DYMO, компаніям «ОптЕкспрес», «Планета Сервіс-К», «Імпорт-офіс», «Папірус» - за допомогу в організації Конференції.
ДО ЗУСТРІЧІ НА ДЕСЯТІЙ ЮВІЛЕЙНІЙ КОНФЕРЕНЦІЇ УАПКТ-2009!