Деталізація спонсорських пакетів Конференції УАПКТ-2008
I. Генеральний спонсор Конференції УАПКТ.
1. Розміщення одного (або можливо двох-зліва та справа від банера УАПКТ) банера спонсора на сцені.
а. Можливі розміри банера: 3х3 - максимальний; 2х2 – мінімальний.
2. Розміщення одного логотипу спонсора:
а. В рекламних блоках в ЗМІ, запрошенні, програмі, плакаті;
b. На порталі «КанцПорт» та інформаційній дошці біля стійки реєстрації;
с. На рекламному пакеті та блокноті.
d. На титульній сторінці збірки доповідей.
3. Подяка спонсору від імені УАПКТ під час вступного слова Президента.
4. Одна рекламна сторінка А4 в збірці доповідей.
5. Організація розповсюдження зразків товарів та рекламно-інформаційних матеріалів
(каталоги), які упаковуються у власний пакет.
Обмеження: по вазі 400гр.
6. Презентація зразків товарів у своїй вітрині площею не більше 1м х 1м.
7. Нагородження пам’ятним дипломом.
II. Спонсор Конференції УАПКТ.
1. Розміщення одного банера в залі.
а. Можливі розміри банера: 2х2 макcимальний.
b. Місце розташування банера визначається робочею групою.
2. Розміщення одного логотипу спонсора:
а. В рекламних блоках в ЗМІ, запрошенні, програмі, плакаті;
b. На порталі «КанцПорт» та інформаційній дошці біля стійки реєстрації;
с. На рекламному пакеті та блокноті.
d. На титульній сторінці збірки доповідей.
3. Подяка спонсору від імені УАПКТ під час вступного слова Президента.
4. Одна рекламна сторінка А4 в збірці доповідей.
5. Організація розповсюдження зразків товарів та рекламно-інформаційних матеріалів
(каталоги), що вкладається у пакет Конференціі.
Обмеження: по вазі 200гр.
6. Презентація зразків товарів «Спонсору Конференції» у своїй вітрині площею не більше 1м х 1м.
7. Нагородження пам’ятним дипломом.
III. Продукт Конференції УАПКТ.
1. Розміщення одного логотипу спонсора:
а. В рекламних блоках в ЗМІ, запрошенні, програмі, плакаті;
b. На порталі «КанцПорт» та інформаційній дошці біля стійки реєстрації;
с. На рекламному пакеті та блокноті.
d. На титульній сторінці збірки доповідей.
2. Подяка спонсору від імені УАПКТ під час вступного слова Президента.
3. Організація розповсюдження зразків товарів з логотипом Конференції та рекламно-інформаційних
матеріалів (каталоги), що вкладається у пакет Конференціі.
Обмеження: по вазі 100гр. – краще 200гр. Наприклад, щоденник.
4. Презентація зразків «Продукту Конференції» у своїй вітрині площею не більше 1м х 1м.
5. Нагородження пам’ятним дипломом.
IV. Право розповсюдження рекламно-інформаційних матеріалів (каталоги, прайси).
Надається один горизонтальний лоток для паперів А4 з написом фірми або ТМ біля стійки реєстрації.
Додаткові умови:
Можливість отримання знижки є у компаній (знижки сумуються, але максимальна сумарна знижка >=20%):
1. які взяли два спонсорських пакета (з 1 по 3) - знижка 10%;
2. спонсорів Конференції минулого року - знижка 10%;
3. які є доповідачами - знижка 10%.