main Карта сайта E-mail
Гимнастика Это интересно Новости компаний Новости отросли Статьи Карта сайта Карта сайта Карта сайта Полезные статьи Туры в Италию Создание web-сайтов Хорошие наручные часы - стильный и полезный аксессуар Влияние музыки на человеческий организм
kancport
kancport

ГОЛОВНА НОВИНИ
Новини компаній
Новини галузі
Це цікаво
Експорт Новин
ТОВАРИ ТА ЦІНИ
Прайси
Хіти продажів
Бренди
Хочу придбати
Хочу продати
КОМПАНІЇ
Каталог компаній
Cайти компаній
Топ 20 компаній
Нові абоненти
ПРЕС-ЦЕНТР
Прес-релізи
Статті
Інтерв'ю
ФОРУМ ПРО ПОРТАЛ
Інформація
Карта сайту
Контакти
Рекламодавцю
УАПКТ
Виставка
Конференція УАПКТ
Новини УАПКТ
Спортивні заходи
Зліт УАПКТ
НЕПЛАТНИКИ
Вхід в систему Пошук по сайту

ОПИТУВАННЯ

 
Что может подтолкнуть вас к покупке?
Підсумки
 

 
 


Статистика Конференції УАПКТ-2007


26 листопада 2007 року

СТАТИСТИКА КОНФЕРЕНЦІЇ УАПКТ-2007

10 листопада 2007 року в Конгрес-холі «Президент-готелю «Київський» відбувся традиційний щорічний осінній збір канцелярщиків України – міжнародна Конференція УАПКТ.
В день проведення заходу погода побалувала  нас різноманітністю: вранці - тепле осіннє сонечко; вдень – дощ; вночі – сніг.  Але наших канцелярщиків не злякав ні дощ, ні сніг.
В цьому році формат Конференції був змінений. Конференція тривала протягом одного дня. День був дуже напруженим: три сесії – 5 доповідей та майстер-клас. Після виступів доповідачів був вперше проведений банкет. Ну, і звичайно ж, яка Конференція без турніру з більярду, який став доброю традицією для багатьох канцелярщиків!
В цьому році на Конференцію приїхало 420 учасників із 143 компаній. Статистика показує, що кожного року в нас з’являються нові відвідувачі. Цього року таких компаній було17. 

Ну а тепер статистика (оцінки за десятибальною системою представлені згідно результатів анкетування учасників Конференції):
1. «Як побудувати стабільний бізнес, щоб передати його наступному поколінню?».
Джеймс Феллоус (компанія «Fellowes», Чикаго, США).
Тема – 8 балів, зміст – 7 балів, доповідач – 7 балів.
2. «Блиск та убогість українських виробників канцтоварів».
Юрій Федорчук (компанія «Арніка», Київ, Україна).
Тема – 8 балів, зміст – 7 балів, доповідач – 8 балів.
3. «Реформа та відкритість – сильний імпульс розвитку економіки Китаю».
Луань Чуньшен (торгово-економічний радник посольства КНР в Україні, Китай).
Тема – 6 балів, зміст – 5 балів, доповідач – 6 балів.
4. «Постачальник – роздрібна мережа: хто кого, або взаємовигідне співробітництво».
Олександр Клюзко (мережа «Віват, канцелярія!», Чернігів, Україна).
Тема – 9 балів, зміст – 9 балів, доповідач – 9 балів.
5. «Робота з мережевим роздрібом (супер-, гіпермаркети) – Сізіфова праця».
Олександр Смирнов (компанія «Смістар», Москва, Росія).
Тема – 9 балів, зміст – 9 балів, доповідач – 10 балів.
6. «Самоорганізація. Керування часом».
Ярослава Бутенко (компанія «СТС», Київ, Україна)
Тема – 9 балів, зміст – 8 балів, доповідач – 8 балів.

Результати Конференції надихають виконавчу дирекцію для нових ідей!
За результатами анкетування загальний рівень проведення заходу був оцінений учасниками на оцінку – 4,5 балів (за п’ятибальною системою).  90% відповідаючих підтримали формат майбутніх Конференцій – 1 день, а також проведення банкету замість фуршету.
Учасникам запам’яталось, сподобалось:
- дружня атмосфера, чітка організація, спілкування в холі та залі;
- оптимізм Олександра Смирнова та гумор доповідачів;
- можливість зустрічі с партнерами по бізнесу;
- концентрированість та активність аудиторії;
- «дружні шаржі» на операторів ринку в доповіді Юрія Федорчука;
- доповіді Олександра Клюзко, Юрія Федорчука та Олександра Смирнова;
- реклама Генерального спонсора Конференції;
- банкет з музикою та танцями.
Учасників засмутило:
- запізнення на Конференцію деяких учасників;
- не всі великі оператори канцелярського ринку приймали участь у заході;
- проведення кави-паузи на маленькій території.
Що необхідно змінити в проведенні заходу:
- вибрати інше місце для проведення кави-паузи, щоб усім учасникам вистачало місця;
- починати Конференцію не раніше 11:00;
- під час проведення Конференції роздавати електронні версії презентацій доповідачів;   
- провести тематичну дискусію з участю кількох опонентів;
- зробити розбивку доповідей за сегментами: перша частина – для сервісних компаній, друга – для роздрібних.

ДО ЗУСТРІЧІ НА КОНФЕРЕНЦІЇ УАПКТ-2008!
МИ ПРАЦЮЄМО ДЛЯ ВАС!

 



Читайте також:

Список учасників VIII Конференції УАПКТ-2007, 26.11.2007
Фотозвіт з банкету від редакції "Канцелярські справи", 22.11.2007
Фотозвіт з Конференції від редакції журналу "Канцелярські справи", 22.11.2007
Фотозвіт з Конференції від редакції журналу "КанцТовариш", 22.11.2007
Презентації докладів Конференції УАПКТ-2007, 15.11.2007

Последние новости
Архив новостей


 
 

ХІТИ ПРОДАЖІВ

 
 

 
 

ФОРУМИ

   

 
 

СПИСКИ

 
Учасників ринку: 1186
Хітів компаній: 230
Позицій товару: 2874
Прайсів ZIP: 105
Новин: 16787
Заявок на придбання: 964
Заявок на продаж: 474
Повідомлень у форумах: 2374
Тем у форумах: 209
 

ГОЛОВНА НОВИНИ ТОВАРИ ТА ЦІНИ КОМПАНІЇ ПРЕС-ЦЕНТР ФОРУМ ПРО ПОРТАЛУАПКТ НЕПЛАТНИКИ
:: 2006 -2010 © Українська Асоціація Постачальників Канцелярських Товарів. Всі права захищені.   Створення сайтуСтворення сайту Media5