main Карта сайта E-mail
Гимнастика Это интересно Новости компаний Новости отросли Статьи Карта сайта Карта сайта Карта сайта Полезные статьи Туры в Италию Создание web-сайтов Хорошие наручные часы - стильный и полезный аксессуар Влияние музыки на человеческий организм
kancport
kancport

ГОЛОВНА НОВИНИ
Новини компаній
Новини галузі
Це цікаво
Експорт Новин
ТОВАРИ ТА ЦІНИ
Прайси
Хіти продажів
Бренди
Хочу придбати
Хочу продати
КОМПАНІЇ
Каталог компаній
Cайти компаній
Топ 20 компаній
Нові абоненти
ПРЕС-ЦЕНТР
Прес-релізи
Статті
Інтерв'ю
ФОРУМ ПРО ПОРТАЛ
Інформація
Карта сайту
Контакти
Рекламодавцю
УАПКТ
Виставка
Конференція УАПКТ
Новини УАПКТ
Спортивні заходи
Зліт УАПКТ
НЕПЛАТНИКИ
Вхід в систему Пошук по сайту

ОПИТУВАННЯ

 
Что может подтолкнуть вас к покупке?
Підсумки
 

 
 


Конференція 2004 або «З щитом чи на щиті»


08 листопада 2004 року

З чого почати? Гадаю з того, що замість запланованої кількості відвідувачів на конференцію потрапило
лише близько 400 чоловік. Мабуть іх налякало те, що їм треба було б стояти (кількість місць - 465, а людей, які надали заяви на участь - 530) чи займати місця за деякий час до початку конференції. Але враховуючи такий момент, як виступи провідних фахівців канцелярського рику з їх різними поглядами на стратегічну політику розвитку успішної справи додали дуже динамічного розгортання подій у залі. Наприклад, коли виступав з докладом Марк Бакаш, привертаючи увагу до співробітництва з «Office 1», наполягаючи на вигідності франчайзингу, слухачі помітно привернули увагу на цей вид ведення справи. Деякі з них вже і так були під впливом слів Бакаша, а тут ще й цифри «Office 1» говорили самі за себе. Але несподівано для всіх слухачів (у тому числі і тих, хто був під впливом «Office 1»), з'являеться Ольга Нікуліна і починає розповідати про те, що: бренд нічого не означає, будь-яку торгову марку можна продавати з такимож успіхом, як і відому і розкручену. Здавалось би - абсурдні речі, але... Зірка канцелярської публіки приголомшела букквально усіх, навіть тих, хто мав іншу думку (а таких людей - була більшисть). І, слова: - «Комунікації» і «Враження» (ці слова були основою для розвитку компанії з погляду Ольги Нікуліної), стали першоджерелом для розмови та обговорення на фуршеті, який в свою чергу був доцільно і старанно влаштований організаторами конференції. Можна відмітити, що «V Міжнародна Конференція УАПКТ 2004» була дуже добре спланована і в організаційному плані і в розважальному плані. І, незважаючи на те, що кількість учасників була значно менша ніж було заплановано, - «Конференція 2004» пройшла дуже цікаво і запам'ятається на довгий час.



Читайте також:

Повний аншлаг на Конференції-2004, 25.10.2004
Підготовка до Конференції УАПКТ-2004, 01.10.2004

Последние новости
Архив новостей


 
 

ХІТИ ПРОДАЖІВ

 
 

 
 

ФОРУМИ

   

 
 

СПИСКИ

 
Учасників ринку: 1186
Хітів компаній: 230
Позицій товару: 2874
Прайсів ZIP: 105
Новин: 16787
Заявок на придбання: 964
Заявок на продаж: 474
Повідомлень у форумах: 2374
Тем у форумах: 209
 

ГОЛОВНА НОВИНИ ТОВАРИ ТА ЦІНИ КОМПАНІЇ ПРЕС-ЦЕНТР ФОРУМ ПРО ПОРТАЛУАПКТ НЕПЛАТНИКИ
:: 2006 -2010 © Українська Асоціація Постачальників Канцелярських Товарів. Всі права захищені.   Створення сайтуСтворення сайту Media5